• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Förra veckan försvann 1 ff och inatt försvann 1ff , det händer grejer ha tålamod var likadant för mig innan , nu väntar jag på en till ff att försvinna sen söker jag samlingslån som jag väntat så länge
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
J

Johan123

Gäst
Poäng: 0
Hej

Har inte kunnat logga in på minuc i några dagar nu. Varken med mobil eller pc. Har någon samma problem?
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 911
Poäng
1 247
Haft samma, testade många ggr och funkade 1 av 5 ggr.
 

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
174
Poäng
357
Har blivit av med flera anmärkningar samt utmätningsförsök utan att %risken rört på sig....
 
U

uC?????

Gäst
Poäng: 0
Samma här som ovanstående! Betyget står still!!! Ligger kvar på 33.7 trots 2 anmärkningar bort mm senaste månaderna!

MEN!! Gjorde en ansökan idag! Och på den fulla usch som togs hade jag 17.7!!!! I betyg!!! Vilket är mycket mer rimligt än att jag skulle stå kvar på 33.7!

kan man ringa ut och fråga vafan det är frågan om?? Varför ändras inget på min uc, men på kopian står ett annat betyg!
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 815
Mottagna reaktioner
2 663
Poäng
1 857
Mitt betyg fortsätter rasa neråt fast jag jag väldigt mycket anmärkningar , förra månaden gick det ner 1,5 % .. denna månaden 2,3 % när en förfrågan försvann :) har både anmärkningar och skulder hos kronofogden ändå så rasar det neråt :)
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Mitt betyg fortsätter rasa neråt fast jag jag väldigt mycket anmärkningar , förra månaden gick det ner 1,5 % .. denna månaden 2,3 % när en förfrågan försvann :) har både anmärkningar och skulder hos kronofogden ändå så rasar det neråt :)

Bra iaf vad ligger på nu?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp